Keep your love locked down

Känns lite bättre nu haha, eller jaa, typ.

Sprang förbi lillan (en liten affär typ) en snabbis, skulle ha mjölk (SJUK CRAVING PÅ OBOY!)
Hade på mig mjukisbyxor, och tjocktröja, hade endast mascara på mig å håret i en bulle.
Såg alltså helt trött och seg ut.

Så säger han i kassan bah "Va snygg du är!" Hahahhaa, å jag blev HELT paff å bah....Haha,va?
Sen bah... taaack? Å så bah typ stappla jag ut därifrån! Hahaha, nejmen, asså, blev helt paff liksom!

Hahaha, men aah... Älskar när människor bara kan säga snälla saker helt random, de är faktiskt dom
komplimangerna som betyder mest!




Allt ja hade å säga, ska ut på en cigg nu! Vi hörs imorn! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0