KILL THE DIRECTOR

HOLA! 
 
Kom hem för ett tag sen å tog en snabb-snabbdusch! Nu sitter jag typ å chillar lite å väntar på Anna lite halvt! 
 

Vaknade vid typ 12 av att min brors polare skrev till mig! Var typ en varning om att min bror var påväg å skulle släpa med mig till gymmet! Så aah, så blev det, SJUKT VA JOBBIGT DE VAR! Dom kör ju lite hårdare än vad jag och Anna gör, så jag var typ helt genomsvettig när jag kom hem! Hubba hubba typ! 
 
 
Så nu är jag fräsh igen och ska strax dra å käka pizza! Har haft en sån sjuk craving på de i två dagar nu, så  jag känner att de är dags nu! Å har ju tränat - så de borde ju jämna ut sig, tycker jag? 
 
Haha, jaja, ska sminka mig lite granna nu, hann ju inte sminka mig till gymmet! HEMSKT! 
 
 
 
 
Förlåt för bild-repriserna, men hinner inte nu, för nu måste jag springaiväg! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0