Lättare sagt men svårare gjort

Äej, fyfan. Hatar min brorsas polare, haha, så jävla otrevlig! Jag kommer där upp till köket liksom, helt snorig, sur - men fredlig! Å så börjar jag gnälla lite över att jag är förkyld (jag får gnälla, jag är förkyld), å han bah "Men det är ju inte hela världen" Man bah.... ERU DUM ELLER JAG ÄR SJUK Å KAN KNAPPT PRATA, DE ÄR FAN VISST HELA VÄRLDEN! DET ÄR MER ÄN HELA VÄRLDEN LIKSOM!


ÖÖÖÖH!

Sadface på mig där å då asså! :( Aja, min bror gav mig nån superknarkmedicin från England, haha, ska tydligen göra så jag blir helt cepepigg å frisk! Såatteh, får se hur det går! :)





Vi höres seeeen ,pususssusususus




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, kul blogg! :D

2012-06-02 @ 21:26:34
URL: http://amandajaderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0