Midsommar!

Jaa ni! Vad gjorde jag på midsommar? En bättre fråga skulle vara - vad gjorde jag inte? 

Haha, nejmen, jag hade förväntat mig en lugn familjekväll, grilla, äta tillsammans, ta det lugnt! Istället så var jag lullig redan vid 1 på dagen! Vid 3 så var jag på mitt tredje glas champagne å mitt andra glas vin (VUXEN BRUD 001) så då var jag ju som ni kanske kan förstå råpackad vid 9. 
 
 
 

Jag å en polare.
 

Men nej, de räckte liksom inte så! Vid 10 så började det regna in folk! Hela familjen försvann å istället kom det massa människor, som jag antingen aldrig träffat nånsin eller som man har träffat typ 1-2 gånger liksom! Å jag var så full. Å folk hällde i mig öl, cider, rosé, Fireball, vodka, å aah... Massa skit! Jag var SÅ full! 
 
Så jag - helt råpackad - sprang runt med Emma å pratade med folk, kramades (KRAMADE ALLA) fick en ny bästa vän (JIMMY <3<3<3<3<3<3) som följde med mig överallt, jag dansade cha-cha, jag rökte cigarr, å jag spydde.
 
När klockan var ungefär halv 3 så började jag må lite dåligt, å slutade med att jag spydde som fan i några buskar utanför huset haha... Så jag å min brors flickvän gick ut på promenad i ett par timmar! Ingen av oss hade mobilen med oss, och vi var ute till fem! Ingen visste vart vi var så hade typ 30 missade samtal när jag väl kom hem! 
 
Mådde otroligt dåligt igår, spydde några gånger då också. Så ja, ångrar det till en viss del, att jag drack å blandade så otroligt mycket - men det var en SJUKT rolig kväll å jag fick massa nya polare! Så jag klagar faktiskt inte! Asroligt var det! :) 
 
 

Jag, Emma å Danne hahaha.... Vackra, vackra människor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0