Myser till max!

Hej alla!
Kom nyss ur duschen, å sitter just nu å väntar på att mitt hår ska torka så jag kan fläta det till imorgon! Tänkte ha lite beach-fluff + vågigt liksom! Skulle inte de va rätt så snyggt?

Annars har det varit full rulle idag, haha, hade först klassgrej, vi satt å grilla, sen gick vi hem - typ.
Efter det sprang jag hem å sprang runt som en stucken gris asså, haha, sprang runt över allt och städade
som om jag hade nåt tics! Himla skumt ju! Jag som annars aldrig städar för mindre än 200 spänn!

Efter det blev det gym, underbart att träna med träningsvärk (eller...)
Sen hem en sväng, städa lite till, plocka runt och sånt - sen ut än en gång! Mötte bästisarna å vi sprang runt halva Åkersberga, haha, käka middag på donken (inte jag - är nyttig (a)) sen satt vi ute på gatan å skratta så vi grät. Rubbade brudar är vi, men jag älskar't!


Sen så nu är jag äntligen hemma, sitter nerbäddad i min nybäddade säng med fräsha lakan, har precis målat naglarna, å smörjt in mig med Body Butter, så nu stinker jag Mango! Men jag klagar inte! :)


Det var min dag haha! Jobbigt att mina inlägg alltid blir så långa! Får göra lite mindre saker om dagarna! Haha!




BILDREPRIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0