R.I.P

Idag (igår) så är det exakt 3 år sen Michael Jackson dog! Alltså var det tre år sen jag var i England med Emma! 
 
 
 

Pixlade Emma, haha, tror inte hon vill vara med här riktigt xd ... SÅHÄR SÅG JAG DÅ UT FÖR TRE ÅR SEN! Exakt på pricken 3 år. Kommer ihåg den kvällen faktiskt, vi var på spelning, å på kvällen så gick alla runt och viskade "Michael Jackson is dead!" typ! Riktigt läskigt och ingen trodde ju på det - menmen, tydligen så var det så! 

Men  håll med om sjuk förändring på tre år? Snälla håll meeeed, hahaha, att jag såg ut sådär! Inte okej ju! Kolla ögonbrynen, håret, posen... SMINKET? Lite bättre har jag väl blivit! Hahaha, nu sitter säkert alla bah "Sjukt vad lite nån kan ändras på tre år..." Men jag tycker inte jag ser ut så längre, haha, iaf! :) Förutom posen...Lite... xd 
 
 
 
Tvungen att ta den mest putti-nuttiga bilden jag hittade såklart! Å jag ser att ja måste tagga ner med glittret HAHAHAHAH! Ser inte okej ut! xd Glitter-oholic typ? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0