Rubrik.

ähm asso jag skulle ju bloggat igår, meeeeeeen så vart de inte, va för uppröd när jag kom hem så orkade inte blogga helt enkelt, men sen senare på kvällen så gick jag och mamma till våra kompisar och åt mat, rätt trevligt så där :) ähm sen efter jag hade ätit gick jag till pontus och va med tiff åh pontus, åh ja vi prata,spela kort och kollade film, typ standard saker man gör hos pontus (Y) 
ähm sen gick jag hem vid typ tolv ähm och ah typ kollade på tv till typ 4 sen somna jag elr nåt... ähm vaknade vid två idag, har inte gjort så mkt direkt, ska väl höra med mikkan vad hon gör elr nåt :) men aaah bloggar senare :) 
avslutar med en jätte fin bild från midsommar, hahhaha skeva brudar där asso! xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0