Sidecut.

Heej alla, asso planen va ju att jag och mikkan skulle sola, men mikkan svara inte och jag somna vid typ tio och sov till två... hehehhe är fortfarande sjukt trött, men samtidigt så vart de som en power nap! men iaf just nu sitter jag och dunkar musik, har äntligen kommit på hur man får i gång surroundljudet till tv :d asso annars måste man ju liksom typ se på film elr nåt för att få igång det, men de va ju bah trycka på en knapp så va de fixat :d 
äähm iaf väntar även på att en polare ska komma hit :) för liksom MÅSTE få ut allt jag känner för den... så ah vi får ju se hur det går.. 
och ah om de blir bra mellan oss så lär vi ju vara resten av dan elr nåt.. får se hur de blir med de... och ah ikv ska de tydligen bli krök som alleh och anna fixat ihop, ska bli trevligt att få träffa alla igen, de va verkligen sjjuuuukkkt länge sen vi alla gjorde nåt tsm :) ähm ah de va väl allt?! Neeeeej juste, jag hade hög toffs sen igår kväll och imorse när jag tog ut den, så fick jag värsta volymen så slängde allt åt ena sidan så det ser ut som jag har sidecut, kanske ska fixa de.. vem vet, dock kmr man bara kunna ha typ en fresyr :( meeeen ah nej nu vart detta inlägg jätte långt så ah ni får har de så bra så hörs vi senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0