sommarlov!

hejhej. ligger här i soffan och kollar på tv, grymt tråkigt efter som de inte går nåt bra -.-
meeen iaf, igår sov jag typ hela dan... skulle på rix-fm festivalen, men nej då vah jag tvungen att va hemma och passa molly, vi kan ju inte läämna henne ensam efter som våra grannar hotar med polisanmälan för att hon skäller...
så ah sov typ hela dan, såå skönt, ääähm sen vid typ 8,9 kom mikkan vi typ messade runt och kollade vad folk gjorde  och så drog vi ner ti stationen och möte mattias, va med han sen efter ett tag kom oscar, sen kom sebbe åh två till men dom drog  efter ett litet tag, åh de gjorde även mattias åh oscar, ähm alleh åh anna kom oxå :d så typ va vi i centrum gick runt, sebbe drog hem, vi gick och möte robin o några till, sen efter tag drog anna åh alleh och jag mikkan jonas åh simon drog till justin, va där till typ två, drog hem sov, och ja vakna typ 9..
men de gör inget sov så mkt igår :) fick ett awesome start på sommarlovet iaf! :)
gladchey.se :)  men ah ska försöka blogga på bra idag, ni ska även få lite bilder från grönan efter som jag inte la upp dom igår :)
så ah hörs senare. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0