Sover å dricker å äter för lite, inte plats för några jävla rutiner.

Hola bitches! 

Har precis skickat hem Anna, så nu sitter jag å chillar lite, ska strax gå å duscha!

Blev en sjukt rubbad kväll igår asså... Haha, vi var ute å gjorde lite grejer, sen var vi hemma till typ 3? Då kommer jag där å bah "SKA VI GÖRA VÅFFLOR?" sagt å gjort - blev helt okej faktiskt, haha! Vi åt de med choklad å kola sås, ni vet såndär man har på glassen? Haha, å sylt! Smakade ju lite...annorlunda. :)

Vi däckade till slut vid kanske halv 5 - precis när nån av oss somnade så började den andra asgarva hahaha, övertrötta brudar...


Jaja, de va min fredag, haha, hände en hel del mer, men det kan jag inte skriva här ;)

My babe Johnny Depp fyller år idag! Uh...han är 49 O_O Mother of god asså...



Forever min celeb-crush! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0