spåårad!

shoo alla! kom nyss hem, har vart och firat min kusins mamma, som fyllde 50  idag. äähm vah lite segt men annars rätt ok :)
men ja kan ju skriva om går dagen...
vaknade först typ halv död ville verkligen inte gå på skolavslutningen... men sen fick mikkan mig att gå upp, ähm så va vi där och fick betyg och så höl rektorn tal och ah en massa... sen va de slut och då gick jag hem somna dirr asso :o sov till typ ett,två nåt sånt vaknar upp mår piss, skulle följt med elin till täby men kände att jag skulle aldrig orka..
så vid typ tre fyra nån gång drog jag till centrum och träffa tiff åh alla, vi fixade dricka sen drog jag tiff åh pontus till han, ja som jag skrev i går. ääähm sen vid typ nio, tio drog jag mikkan sonne tiff åh pontus till sebbe, va där till typ ett elr nåt sen drog jag och mikkan vidare hem till en annan kompis, och de spårade helt, för vi två va heeelt borta när vi kom dit och ah va där till typ fyra nån gång, drog hem till en annan polare med några, och liksom utan mikkan :o så ah och jag fick dela en jätte linte fotölj med en kille... och ah jag hade sån jävla kramp när jag vakna.. elr jag typ sov vakna sov vakna osv, och ah sen ringde mikkan vid typ 5 halv 6 elr nåt och undra vah jag va så jag och en till gick och möte henne, sen så decka alla, elr de sluta med att jag låg på golvet med tanke på att jag fick blodstop i båda bena :O och ah seeen vakna alla vid typ tolv, jag och mikkan drog hem till mig och sov till typ 4, hon drog hem och jag drog på 50års fest, oxh ja nu är jag heemmmaaaa i min underbara säng och chattar lite med folk och så, ska väl dra igång en film elr nåt..
men ah vi höres imorrn, ni ska även få bilder från grönan :)
puuusss
avslutar med denna fina bild för vi ääär så coolaaa :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0