Spring i regnet

Eftersom Anna tydligen är delvis katt (alltså livrädd för regn) så skippade jag gymmet idag, å gick ut å sprang i regnet istället! Eftersom jag älskar regn och älskar att springa så var det så mysigt! Var ute i kanske en timme, sprang 5km-spåret! Kanske inte har så sämst kondis ändå :o Självklart sprang jag inte hela vägen, gick kanske 5 minuter (tog typ en halvtimme) så de va ju rätt bra! :)

Tänkte kila ner till centrum å skicka tillbaka mina skor nu - lika bra att få det gjort så jag kan köpa massa annat! Jag älskar dom, men tyvärr - jag måste inse fakta att jag faktiskt inte kan ta ett normalt steg. Har aldrig problem med att gå i höga klackar annars - men då är de faktiskt skönare när de är lite högre platå tycker jag.

Hörs sen! PUSS!





Skulle jättegärna ta en bild åt er, menneh... haha, jag ser ut som en dränkt katt + mascara everywheeeere!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0