Vad hann jag med igår?

  1. Jag å Anna blev uppraggade av 3 norrlänningar. Hahahha, en av dom försökte haffa mig som fan, gjorde ju ont å se han försöka asså...
  2. Jag postade en lime till någon, hahaha...
  3. Jag satte en kondom under nåns vindrutetorkare... (Better safe liksom!)
  4. Jag låg i en rabatt
  5. Jag slängde mig i ett dike
  6. Två gånger
  7. Jag sprang igenom en mini-golfbana å skrek "JAG ÄR NAKEN!" Haha...varför skulle jag inte liksom
  8. Anna smög sig på folk, HAHAHA..
  9. Vi skrek HååkAAAAN till en hel del som gick förbi oss! Alla trodde vi skrek hågan typ? Skaffa hörapparat liksom...

Aah...De va säkert en hel del mer, men minnesluckor är ju trevligt det med!

Ska till gymmet om en timme typ, så bloggar mera efter det! Haha, har typ grov huvudvärk, men vafan, riktiga Alexandror låter inte nåt så fånigt som huvudvärk stoppa dom! MHM!

Vi hörs sen! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0