Vi ses (aldrig hejdå) / 18e juni 2012

Aloha!
!
Klockan är 07:17 å jag är uppe! Å levande! Å andas! Å ser mänsklig ut! Har precis noppat ögonbrynen = alltså gråtit floder haha! Snälla säg att de inte bara är jag som står å bölar å snorar å är typ blind av tårar när jag noppar ögonbrynen? De gör ju ont ju :(



HAHA! First-world-girl-problems...


Nejmen...Tänkte gå ut å springa spåret! Men asså - jag är helt seg, å har ont i magen! Fick för mig att jag skulle pröva dricka kaffe å röka! Alla säger ju att de är så najs Å DE SKULLE JAG VERKLIGEN INTE PÅSTÅ ATT DET ÄR! Äej fyfan va jag mår illa just nu!

Ifall man ska röka - drick oboy, DE ÄR DÄREMOT SJUKT GOTT ATT BLANDA! (FAST ASSÅ, OBOY ÄR GOTT UTAN ATT RÖKA! RÖK INTEEE)

Men aja, jag är pigg nu iaf! ;D

Äsch, ska skriva en lista på lite saker jag måste fixa - sen så ska jag faktiskt få tummen ur å gå ut å springa! 


Hörs sen! <3



Just nu! Fast de skulle ju kunna va en gammal bild...Men de är d inte - lovar! ;d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0