WE GOT OUR MIDDLE FINGERS UP, 'CAUSE WE DON'T GIVE A FUCK

Åååh vilken bad-ass rubrik de blev nu känner jag! 
 
Ännu en bild från midsommar (där min näsa ser ENORM ut vill jag bara påpeka för er som inte såg det innan som säkert såg det nu. Kanske borde hålla tyst om den.) 
 
Nejmen, tjeeena mittbena! (Ååh va töntig stämning de blev nu!) 
Är heeeeelt slut, så fattar mig kort här! 

Jag - trött!
Dagen - lång! 
Dagen 2 - inte slut ännu!
Anna - kul! 
Emma - kul! 
Frisör - en plats jag aldrig besöker igen ifall det inte är jag som ska klippas
Hamburgare - är ett helokej lunchmål! 
 
Nu -  film/fast sitter istället å försöker vara dryg mot Anna, men går åt helvete, sitter typ å dör av garv! xd 
Sen - träffa Emma, eftersom den dunderfisen drar till Cypern i två veckor! Vad gör jag med resten av mitt liv liksom? Hahahha, nejmen! 
 
Efterblivet inlägg - men så kan de gå! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pardis

På slutet så står de ju "alexandra"
Vilken sida har du använd för att få den så?
är de typ som en bild ?

Svar: ps :)
mupperna.blogg.se

2012-06-29 @ 18:15:28
URL: http://pardiskavakeby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0