Well you're such a pretty face, but you turned into a pretty big waste of my time.

Dåligt humör som aldrig förr, å är så rastlös, å har så tråkigt å mår så dåligt å öööh, har ingen blogg-lust heller för jag är så negativ just nu, haha, å de är faktiskt inte roligt att läsa massa negativt gnäll :p

Aja, still alive, har haft feber hela natten och min hals är så uppsvullen nu så jag börjar få problem med att prata D: Å asså, jag pratar hela tiden - jag mår seriöst dåligt av att inte prata. Såatteeeh, I want my voice back liksom! :(





Så kan man oxå se ut.




Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-06-02 @ 17:07:32
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0