YOU SET ME UP - THAT WAS MY MISTAKE AND ALL I GOT WAS PERMANENT HEARTBREAK. DAMAGE BEYOND REPAIR

Hola chicos y chicas! 
 
Me llamo... hahaha, nej, driver! 
 
Eller? 
 
Jodå! Så bra är jag inte på spanska! 
Kom in för en stund sen, var ute med Emmaaa, hon åker till Cypern imorn, så de va sista gången vi ses på två veckor! Känns ju lite sådär! Tur att jag har Panna, skulle ha dött om hon oxå hade åkt iväg nånstanns, haha! 
 
Så nu sitter jag i mitt rum, ska strax slå igång en skräckis, haha, kollar alltid på de när jag är sur/grinig/ledsen haha... Skum brud jaO! 
 
Ikväll blir det Seconds Apart! Handlar om typ två tvillingar som mördar folk med telepati? Eller nåt sånt? Låter ju...lite sådär! Den som lever får se helt enkelt ! Höhöhö! 
 
 
 
Ser lite mindre hotfull ut med allt glitter, HAHA, borde tagga ner, but I won't! #MLBEG you know! 
 

Kommentarer
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Låter som en otäck film! :o

2012-06-29 @ 00:10:14
URL: http://lillthilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0