Jag har inte spårat ur - bara valt en annan väg

Rubriken ↑ stämmer så bra in just nu, haha...


Hejsvej på alla! Vad har alla gjort denna soliga/regniga/snöiga/åskande/haglande/blixtrande dag!? Haha, sjukt sjukt väder!

Själv har jag bara vart i skolan, helt okeeej. Skulle sen dra till gymmet, men både jag å min polare kände liksom att vi bägge är så trötta, så vi sket i det. Däremot kör vi på på söndag!
Ska snart dra ut med en polare, men ska spela in ett videoinlägg hade jag tänkt nu! Medans jag sitter liksom sminkad, hårfixad å så! Ni skulle sett mig när jag kom hem, haha, inte ett spår smink kvar, förutom dom små mascara ränderna på kinderna, Å MITT HÅÅÅR, usch, hemskt! Men ser iaf lite presentabel ut nu iaf... :)


JAJA, ska spela in dedär inlägget nurå, så vi hörs om en stund! :D


Tumblr_m04j1xwp0t1r9qu35o1_500_large


HAHAHAHA! Har ni sett The Simpsons movie? BÄSTA, hahaha, har den på dvd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0