Kanske ska blogga?

heheh har varit med en massa underbara människor denna helg så har inte kunnat blogga nåt :)
men jag kan ju skriva om fredag och lördag.
FREDAG:
börja med prao, gick bra som vanligt, lite mkt folk bah men annars helt ok :) ähm sluta vid halv fyra tror jah :s ähm ah möte upp mattias och hannes, så vänta vi på pontus, linnea, julia och fille. ähm vi va i centrum och så kom nån kompis ti mattias som hette adde ähm ah och så vah vi i centrum och bah gick runt och flummade en massa, hade väldigt kul iaf. ähm sen drog pontus fille linnea och julia hem, och så hannes... ähm så drog jag ti michelle, vah med henne och mikkan sen drog jag hem.
LÖRDAG:
vakna vid ett, fixade mig drog till centrum vid två  möte pontus, fille, julia, linnea, mattias, hannes och adde.
vi vah i centrum ett litet tag sen drog vi in till stan, drog till donken, sen hem och så vah vi hos adde sen och mattias (dom bor grannar) sen hände en massa och ah alla vah almänt flummiga.
och ja sen idag vakna jag vid ett och har bara kollat på film och haft jätte tråkigt.......
så ja får väl se vad som händer...
bloggar väl mer ikv annars imorrn :) puuuusss, lovar iaf att vi ska bli bättre på att blogga, och då menar jag oss båda! men ni vet på helger så vill man inte sitta inne vid en data....
så höres sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0