Klänning-panik!

Okej, nu äre såhär att jag ska på dop/bröllop i April/Maj(???) och har absolut klänning-panik. Det enda jag vet är att den inte får vara svart eller vit. Och det är de enda färgerna jag trivs relativt bra i.

Å idag sa jag den otroligt hemska, haha, och obetänkta repliken jag har yttrat i hela mitt 16-åriga liv, HAHA! Jag sa "Fan, varför kunde de inte ha varit en begravning istället?!" Haha, å aah... Min mamma är begravningseuntröprenör (ÄLSKA MIN STAVNING, ÄÄÄÄÄLSKA DEN!) å uppskattar inte såna skämt (Tyckte ja va rätt kul ändå...) å HON BLEV SÅ JÄKLA FÖRBANNAD, hahahha!

Men... fortfarande, I WANT TO WEAR BLACK!


Å självklart är de nu man bara hittar svarta snygga klänningar liksom!

Aja, jag ska leta vidare... Nån som vet nån bra klädessida? Förutom Asos.com, Nelly.com, Bubbleroom.se ... typ? :o

Kommentera isf! :D





Bild på mig å mitt stökiga rum på nyår, HAHA, nyårslöftena att städa rummet kommer jag aldrig nånsin hålla! ;D

Men faktiskt, kommentera bra Onlineshopping sider! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0