Never though that I could get so low...

Mobilen avstängd - datorn avstängd snart.

Kör helt a-social kväll ikväll, ska faktiskt ha familjekväll! Har knappt umgåtts med mina föräldrar på 6 månader, så jag känner att det är dags att vara världens gulligaste dotter.

Såatteh, vill ni nåt så...eeh... jobbigt läge för er, haha! De får vänta.

Skulle egentligen på krök/fest/skitgrej, ikväll, men jag har faktiskt inte lust att träffa någon där, haha. Usch va trevlig jag låter, gör ju ont asså! Men asså, aah, menar de inte så ! :)


Jaja, hoppas alla får en grym lördagskväll! Själv ska jag gå upp å laga mat med världens bästa mamma! <3 Så vi hörs mer imorgon! PUSS!









HAHAHAHHA, aja, bjuder på lite grym humor, de är ju lördag...PUSS! 




Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! :D

As gryym blogg ju!

Kika gärna in på min!

http://snyggafilippa.blogg.se/

Om du har twitter så skulle det vara roligt om du förjde mig! :D

@filippalofsved var namnet.

Puss&kram!

2012-04-01 @ 12:15:31
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0