så muffligt värre!

Nej men hej Elin häääärrrr, ähm ah 17år, bor i en förort norr om sthlm. Går asso första året på gymnasiet, inriktning
restaurang-livsmedel, och de vah nog de dummaste valet jah gjort! men nu ska vi inte gå in på de, ähm ah på fritiden är jag med vänner, rider på tottoheeeztar och ah gör de nu tånåringar gör!
men ja vad ska man mer skriva? äähm jag och alleh fick typ värsta suget att börja blogga tsm, så ja här är vår bogg. ni kmr ju få läsa om vad vi gör på dagarna, se på en massa fina foton då jag fotar med Nikon 3100 och alle med canon eos 1100d, så mkt bilder kmr de bli. men ja alleh får väl skriva mera nu i sitt inlägg, så bloggar jag mera imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0