300 inlägg!

yeeey nu har vi gjort 300 inlägg på den här bloggen :d
men ja igår vare ju en rätt chilldag, vah med pikkan hela dan sen kom tiff ähm och typ 20 min efter hon hade kommit drog vi ut och träffade simon o simon, ähm ah va med dom sen vid typ elva drog dom ähm och jag o pikka somna så tiff drog oxå. heheh. ähm ja idag vakna jag och pikkan vid ett, så skönt att få sova ut. ähm ah vi åt sen drog vi till stallet och red ut på en lång tur, underbart i detta väder :) ähm och ah kom hem för typ 40 min sen, så ah ska hoppa in i duschen nu sen äta sen ut o träffa pikka och några till :)
så bloggar mer ikv :)
avslutar detta inlägg med en bild från i fredags (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0