And the sex and the drugs and the complications...

VET NI VAD JAG SKA GÖRA IMORGON (Eller idag...tidsinställt xd) !

JAG Å ANNA SKA TA EN LITEN WALK ON THE WILD SIDE (hahaha, omg...)


Vi ska faktiskt testa på pilates! Hahahaha! Å de kan ju gå lite hur som helst känner jag asså...

Haha, på tal om Anna (omg...) hahhaa, prata i tele me henne idag, så skulle hon (typ) gå över en väg (?), sen så fick hon typ sneryck (hon va typ sur/skrattig (?????) haha) å bah ,HAHA, HAN FICK KÄRRINGSTOPP! KÄRRING! Hahhaha...Omg...

Förlåååt, va bah tvungen att berätta d, jag höll på att garva sönder när vi hade lagt på sen, hahaha, guud, hahaha, aah...SJUKT DÅLIG HUMOR, MEN NI SKULLE HA HÖRT HENNES TONFALL! Omg...


Jaja, Pilates iaf! :D 17.00 så SMÄLLER'T !


! Wish me luck! ;D





HAHAHA SÅ JAG IMORGON! OMG!

HAHAHA, omg, dör, JAG ÄR SÅ SJUKT KUL! HURTS TO BE ME ASSO!

haha...nejmen... man får väl bjuda på sej själv å ha en hel del självdistans asså! ;d







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0