Awesome night!

shoooooo bloggen, sitte här o dunkar musik me pikka. ääähm ja igår då va de fredag, sjukt kul!
ähm först vakna jag ähm sen drog jag mikkan o tiff täby och kollade på kläder, ähm sen drog vi hem ti tiff och hämtade dricka sen drog jag hem ti mig, mikkan ti sig och tiff till pontus. ähm ja vi fixade oss sen vid typ 6,7 nångång drog jag och mikkan till pontus, va där i typ 20 min, ähm sen drog vi åh mötte några. drog hem till en polare och de vah en massa där, hade sjukt kul iaf, kmr väl i håg de mästa men har några minnesluckor och en massa jag inte vill komma ihåg! men ah iaf sov där så vakna vid typ nio halv tio tror jag, alla vah typ jätte sega ähm sen vid typ 11 drog jag och pikkan hem först ti henne sen ti mig och ah vi har typ bah legat och degat, ähm åh ja nu ska vi typ ut och träffa några elr nåt.... men ah bloggar väl mer ikv elr imorrn.
puuuuuuuuuuuuuuuuuusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0