Brukar svälja dina lögner mest för att få känna nåt.

Tjooo mina brehs! Sitter i skolan nu å har engelska. Sjukt fint väder idag, haha! Så underbart! Efter skolan blir det BUP, sen ska jag hänga i Täby me Anna, she's gonna buy some shoes! :)


Såatteh, jaaa, så ser min dag ut! Haha! Mucho spännigt! Mår sjukt illa, hade asbråttom imorse, så jag bah hällde i mig kaffe, haha, ÅH MAN MÅR JU SOM MAN FÖRTJÄNAR ASSÅ, typ två koppar på 5 min! Såatteh, min mage gillar inte mig just nu!

Jaja, nu ska jag plugga vidare! Men vi hörs senare!




Hahhaha, bild som jag skulle ha till mitt foto-prov, haha! Ifall ni nånsin undrar hur jag skulle se ut med ett blått å ett grönt öga liksom...!


Ser sjukt läskig ut! D:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0