Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna.

heeej bloggen. sry att jag har bloggat sämst bla bla bla...
nej men ah idag äre måndag ähm och hade bara en lektion sååå skönt. provar ju på på skärgårds den här veckan, så ah dom hade bara en lektion började liksom 9.40 och sluta tio :o men ah jag klagar inte ;) nej men om ni undrar vrf så äre för jag funtar på att byta till deras linje, kanske inte deras klass efter som jag är så sent ute, så dom har ju redan läst en massa kurser som jag inte läst. så ah antingen får jag läsa igen dom på sommarn elr så får jag gå om ettan... så ah får se hur jag gööörrr :) men men nog om de. sitter i vardagsrummet med musik på högsta och bloggar :) rätt soft, funtar på om jag ska ta bilder erl nåt, jag menar jag är ensam hemma så aaaah vi får se vi får se. men ah jag bloggar senare.
bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0