Eurovision (Som jag ser det)

1: England - Tråkig gubbe, fula läppar å långa polisonger. Tråkig låt. TUMME NER

2: Ungern - (Hungary, de är Ungern va?) Aja, söt kille, men ingen speciell röst. TUMME NER

3: Albanien - Knallseriös låt, förstår ingenting, verkar sorglig, skumma scenkläder. Inte mycket att gilla. TUMME NER.

4: Litauen - Söt röst ! Fina tänder... Å HÄRMED E JAG KÄR . I'M GONNA MARRY THIS GUY, I DON'T EVEN CARE ABOUT THE SONG ANYMORE! TUMMEN UUUUUUUUUPPPP!!!!!!! ASDFGHJAFOPADPDAKD! Hans ögon bah glittra! åh aah..<33333

5: Bosnia Hercegovina - Hatar henne redan, läskigt leende. Seg lååt... Fula kläder... Helt okej röst ! Men gillar inte låtar där jag inte fattar vad dom säger! D: VAFAN ERE MED AXELVADDAR NUFÖRTIDEN, KOMIGEN VÄRLDEN, LÄGG AV! TUMME NER!

6: Ryssland - Jag älskar dom. No more words needed JAG VILL BARA HA DERAS KINDER NUUU! ÅÅÅÅH!!!! Emma filma min reaktion, hahhaa, så ni kan ju få se videon senare! HAHAHAHA! TUMMEN UUUUUPP!

7: Island - Snygg kille. Han ser ut som han Chase i House, HAHA! SNYYYGG! Tjejen ler för mycket å liksom, tagga ner med tandblekningarna typ D: Tråkig låt tyvärr, låter hemskt sorglig! :( TUMMEN LITE SNE ASSÅ!

8: Cypern - Dom dansar som strippor. Fakta - JA! Älskar hennes hår. Gilla faktiskt låten :o Den fastnar, såatteh, de är bra asså! Men dansen e ju hemsk ! D: Men all in all, TUMMEN UPP!

9: Frankrike - Gillar dunket, fakta. Gillar killarna. Mycket. Mycket. Mycket. Mycket. Mycket. Låten var inte min favorit. Men killarna.... Killarna... ÅÅÅÅH KILLARNAAAA! Men hennes scenkläder. Nej. Madonna har redan kört med stål-bhn, liksom, who do you think you are? Xena the Warrior princess? Get a grip of reality darling.
Tummen upp för killarna - Men TUMME NER

10: Italien - Jag venne, jag gillar henne! Å låten är skön, asså, hon har attityd liksom. Låten va inte grym, mend en va bra! TUMMEN UPP!

11: Estland - SNYGG KILLE = TUMMEN UPP! Haha, nejmen, seg låt. Å så snygg va han faktiskt inte. Undrar lite hur han ser ut utan tröja... AjA! Koncentrera mig ! Otroligt tråkig låt. Går på toa. TUMMEN NER

12: Norge - SÅ SNYGG, JAG ÄLSKAR HAN, FÖR HAN SER UT SOM ERIC SAADE, Å JAG ÄLSKAR HAN FÖR HAN E SNYGG, OKEJ? Okej låt, gillar tempot, haha, men ingen fantastisk röst. Diggar dansen, ball som fan! Lite gay med alla ringarna oxå, han ser lite översjälvsäker, tycker jag, han ser lite egocentrisk ut? Vet inte varför, men så är de. TUMME UPP !


13: Azerbaijan - Hatar hennes klänning å ansikte. Fact. Tråkig låt. Lite väl mkt botox i läpparna kanske? Hon e rätt lik Sibel annars. Seg låt, är inte så mkt för ballader faktiskt. TUMME NEEEER

14: Romanien - Töntig, gillar inte alls låten, ingenting jag gillar med den. Tyvärr - TUMME NER

15: Danmark - Blandade känslor, älskar stilen på hela grejen, tycker de är så jävla ballt, men ändå hatar jag hennes Karl-Alfred tatuering på armen... Gillar bitar av den, men jag vet inte, i hela alltet så gillar jag den inte. TUMME LITE SKEV.

16: Grekland - Okej, man blir glad av låten, Å JAG VILL HA HENNES HÅR! Ingen grym röst, påminner lite om dendära, YOUR MY LOVER, UNDERCOVER, YOU'RE MY SECRET PASSION AND I HAVE NO OTHEEER! Den låten, haha, vet ni vilken de e eller? xd haha, aja, den påminner den om iaf.Lite väl kort klänning har hon också tycker jag? Aja haha, killarna i världen lär väl uppskatta det. TUMMEN UPP!

17: Sverige - Älskar låten, älskar dansen, älskar hennes hår, älskar hennes stil, älskar att hon kör sin egen grej, å kan vara bäst utan ha på sig en två decimeter lång klänning liksom! SÅ JÄVLA BRA, HELT FELFRITT, ÄLSKAR LÅTEN HON ÄR SÅ BÄSTBÄSTBÄST! TUMMEN UUUUUPPPP!


18: Turkiet - JAG ÄLSKAR HAN, HAN SER UT SOM EN ASROLIG KILLE, SOM SKÄMTAR HELA TIDEN! ÅÅÅH JAG ÄLSKAR ALLT MED HAN, SÅ ÄR DET! <3! Sen ser det ut som dom har kul på scenen också! Å de är ju oxå klockrent tummen upp!  TUMMEN UPP I RUMPAN!

19: Spanien - Inte en ballad till. Kill me. Toapaus, jag lyssnar fan inte på dehär. Tråkig. Seg. TUMME NER


20: Tyskland - HAN VA SÅ SNYGG, Å SÅ SÖT, Å JAG DÖR, LÅTEN VA FETBRA! TUMMEN UUUUPP!

21: Malta - Han hade väldigt avlångt ansikte, han känns lite malplacerad, som David Lindgren å dendär Shout It Out? När han sjunger värsta dance-låten i kostym, man blir lite wtf.. Liksom! Men aah.. Han va sjukt lik han som sjungen i Maroon 5! Å han som e med i American Horror Story! Nivet pappan? Aja, helt okej låt! TUMMEN UPP!

22: Makedonien - Klarar inte av kostymer på tjejer. Just don't. Haha, läskig låt, men TUMME NER

23: Irland - JEDWAAARD ,LOVELOVELOVE, KLOCKREN LÅT, ÄLSKAR TVILLINGAR I ALLMÄNHET! TUMMEN UPP ALL THE WAAAY!

24: Serbien - Cptrist, slutade kolla, sänkte ljudet. Så dålig va den. TUMME NER

25: Ukraina - HATAR HENNES RÖST, men gulligt med Hawaii temat! TUMME NER!

26: Moldavien - Söt låt, men nej, bah nej. TUMME NER


Så äre, tar bilder imo, är lite lagom packad ! Såatteh, vi höres imo my beloved darlingS! <3

pusspusspussssssssss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0