fett glad men ändå fett arg!

shoo bloggggeeeen, sitter här i min säng åh chillar gaalleet med musik :)
nej men ah är typ fett sur för en människa vägrar svara på mess!!!! ähm ah men igår dåra vah vi lediga och jag va med tiff åh pikka hela dan, gjorde inte så mkt dåra men ah tiff slaggade här iaf, åh ja idag va jag hemma för mådde jätte dåligt...
ähm ah men mår bättre nu :) venne hur de blir med bloggningen från min sida idag men ska försöka göra några inlägg :) ska ju bort senare då min kusin tar studenten så ska på hennes motagning :)
meeeeeeen aaah vi har fett chill vecka nästa vecka :d
liksom måndag har vi jbcup sen tisdag och onsdag är vi lediga och sen på torsdagen så ska vi till grönan åh sen slutar vi på fredag :d hur nice är inte de :d
så att aaah är fett taggad på sommarlovet, liksom sol bad supa dra till alingsås och bli stammis på grönan och bah flippa runt :d kmr bliiii awweesssoommee :d
men nu ska jag fortsätta med de jag nu gör :s ni kan få en bild bomb senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0