FÖRSOV MIG

Nu får ni en lista på ett x antal punkter om varför mitt liv suger så extremt hårt.

  • Mitt puder är slut, så jag lånade mammas. Jag är härmed orange.
  • Jag försov mig (duh)
  • Bästis svarar inte på sms å jag börjar få panik
  • Jag ska åka tåg idag. Å då kommer jag troligtvis fortfarande vara orange.
  • Det är för kallt ute för att gå utan jacka, men för varmt för att gå med jacka.
  • Jag har inga kläääder
  • Har världens tråkigaste lektioner idag (Samhäll å Svenska)
  • Jag måste typ kubba till skolan nu
  • Mitt hår är skitigt! D:

HAHAHA, ååh, shit, människa som gnäller mer än mig får man fan leta efter. Jaja, nu ska jag rusa iväg till skolan! Vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0