Helgen.

Fredag:
vakna vid nio, fixa mig drog ti skolan med mikkan vi vah där jobbade med eng, sen drog vi ti täby mikkan jag o linn, ähm åt donken, sen drog vi vidare på mässa, va där sen drog jag o mikkan hem. ähm vi fixa oss o sånt sen vid typ 6 tiden drog jag mikkan med på bil träff med simon,simon o wille. väääällldddiigt rolig kväll kan jag ju säga xd händ sååå mkt! ähm åh juste när vi skulle hem så åkte vi värsta om vägen, åh ah så åkte vi på en kol svart väg åh bah helt plötsligt vare ett jätte hål,  och såklar fick vi punka -.- så ah kom hem till mikkan vid typ två...
Lördag:
vaknade upp hos mikkan, åt frukost, drog hem till mig, städ, sov, kollade film, tiff kom, kollade på en till fim, vi drog ut o träffade simon,simon o putte, tiff drog hem, jag och mikkan ti mig, vi sov.
söndag:
vi vaknade upp, åt frukost, drog till stallet, vah där i typ 4/5 timmar typ, ähm sen drog hon till sig och jag hem ti mig, ähm gjorde inte så mkt, kollade film, fotade blommor (ni får bilder imorrn) äähhm ah sen vid typ nio kom tiff o mikkan, o vi har kollat bb, och nu kollar vi på nåt annat pogram, men nu ska dom hem så, ja jag bloggar mer imorrn. pööööösss
bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0