I hate my life

Åh jag mår så otroligt dåligt just nu...

Här är anledningarna att jag hatar mitt liv just nu!

1: Jag fått "hångelsjukan" eller Halsfluss som de annars kallas, hatar en äckelmänniskan som smittade mig, å vill bara ta livet av mig.

2: Jag har feber

3: Jag snorar, tack vare pollen-helvetet.

4: Jag har stukat bägge fötterna, så nu börjar jag få lite problem med att gå. Ni vet när man hoppar av en cykel i farten? När man sätter ner fötterna och de gör så otroligt ont? Mm, de har jag fått, å själva känslan går inte bort, och sen har ju jag fortsatt hoppa ner från typ trappor, och andra avsatser liksom, så det har bara blivit värre! Så nu har dom svullnat upp å jag vill bah dö.

5: Det är morgon - så det går inte ett piss på tv D:

6: Jag vill ha glass! :(

Aah... De va de. Ursäkta min bitterhet, men var ledig igår, är ledig idag, å är ledig imorgon, sen är det helg - så den ska jag tydligen spendera genom att vara sjuk. WOHO!

Nu ska jag fortsätta sörpla te med honung. Vi hörs sen :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0