Idag finns inga hinder

Tjingfling badring!

Kom hem för en kvart sen typ, tog en liten omväg på vägen hem från gymmet å tog en liten mini-powerwalk typ! Ringde Emma oxå å gnällde lite, hahaha, förstår helt ärligt inte hur både hon och Anna pallar med mig, jag skulle ha slagit ner mig själv för länge sen :p

Aja, de gick bra att träna, eller typ, först var jag jätteeeesen! Så Anna va typ sjukt irreterad på mig xd Men aja, de är inte så ovanligt (a) Sen så typ såg jag en polare haha, höll på att bryta ihop asså! :p
Eeeh, sen träffa ja min brooor där oxå, haha, värsta sociala personen @ gymmet liksom! :D

Nejmen, aah usch va rörigt allting låter D: Haha, jaja. Vi hörs mera sen istället, haha!

XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0