It's your life so it's your choice - how will you use your voice?

Hejsveej, är hemma från gymmet (har vart hemma ett tag, men har läst Hunger Games, hehehehe), å de gick jättebra, vi körde bara kondition, blev löpband i typ en timme! Grymt!


Sitter nu å väntar på att en polare ska komma hem så jag får sällskap till centrum, haha, hatar å gå å handla själv, å jag MÅSTE ha godis. fan. D:


Aja, var som sagt på teater igår, eller aah, teater kanske man inte kan kalla det, men Spex! Asroligt, de var KTH som hade satt ihop en grej, haha, å de va så roligt! Min bror går på KTH, så de va därför jag var där, hehe.

Nejmen, de va sjukt kul! Det var som en teater men man fick liksom skrika ut vad man ville att dom skulle göra! Typ "PÅ TYSKA!" så ska dom säga de på tyska, eller typ "GÅ BAKLÄNGES!" eller typ, "MED FINLANDSVENSK BRYTNING" (höll på att dö när dom snacka me finsk brytning faktiskt, omg, skratta så jag grät, haha, den brytningen i mitt <3!!!) Så de va fakitiskt jätteroligt å min bror va sjukt duktig! :D


Jaa, så de va de jag gjorde igår, hehe.... Men aaah, haha, nu ska jag kolla film å lida lite till, måste ha godis!:(





Jaaa, jag ska ta nya bilder....men har såndär fulingmånad...eller typ fulingliv, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0