Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö

Hejsvej! Förlåt för jag inte har uppdaterat, har inte vart hemma!

Tog en sväng till Täby med Anna, kvinnan skulle köpa en ny handväska xd
Sen blev de raka vägen till solariet, blev en 20 minutare, så skönt, höll på att somna, heh!


Å så nu har jag ätit middag, å läst lite granna om massa grejjer som händer här i Åkersberga.
Riktigt gangsta-samhälle jag bor i asså! Hahaha,nejmen, massa skit som händer just nu.

Var ute me Emma å Anna igårkväll, å tydligen så hade de vart misshandel typ 100 meter från där vi var! Haha!
Trevligt å höra sen liksom!

Jajaja, nu ska jag plugga matte, Nationella på tisdag... D: Såatteh, vi hörs mer imorgon! PUSS! <3





Jag just nu, hahaha, smink i hela ansiktet, haha... Men så kan man åxå se uuut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0