Jag känner ångest över att jag nånsin lärde känna dig

Wassup ladiiiiiies?
Hahaha, nejmen...


Hejsvej, har fått nån sne-tändning på mina halstabletter känner jag? På tal om halstabletter...

Är de bara jag som alltid råka säga fel på Vicks Blue å Pripps blå? Hahaha! Ni skulle ha sett när jag stod å snacka me min pappa, haha, jag bah, HAR TYP TRYCKT I MIG ETT HELT PAKET PRIPPS BLÅ! Han bah...O_o tyjp! xd Lite roligt vaaaa de... Hahahaha, sen blev jag ju mobbad som fan av det av mina syskon sen dårå! Denna underbara familj asso <3


Nejmen, va i centrum en stund me Anini oxå, skulle köpa lite godis haha... Känns ju att man är sjuk när man inte har tagit upp godispåsen ur väskan ännu D: Men har så ont i halsen så lever på te just nu!






Snygg brud, Aja, jag just nu iaf haha, hard-posing woman typ? Glider iaf runt med min ziperall, haha, underbart <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0