Jag kunde dö för dig - nu äru död för mig

Hejsvej!

Kom nyss hem! Har vart lite här å var i centrum/Åkersberga idag!

Först drog jag och solade en snabbis, blev bara 10 minuter! Råkade ta fel solarium så jag fick ett jävla stå-solarium! Jävla skit asså, stod som ett retard för jag inte ville ha några fula ränder liksom!


Sen så satt jag och vänta på Anna i typ 10 minuter...................... haha, sen drog vi å träna!

Så aah, de va min dag typ! Haha, så nu vettefan vad som händer, är helt slut - så ska bah stirra på film typ! PUSS!







Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fin blogg du har! Besök gärna min blogg och släng gärna in en liten kommentar vetja ;) hejdå! ha det bra! :)

2012-05-05 @ 20:27:38
URL: http://fannyfantaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0