långt inlägg :)

ja efter som jag inte bloggat så får jag väl göra ett långt inlägg om dom senaste dagarna :)
Fredag.
va först i skola och flippade runt med pontus bror <3 ähm hade omporv oxå, ähm sen efter drog jag och mikkan till täby och hon köpte en jätte fin bikini  :) ähm sen drog vi hem elr hem åh hem drog till kanalen åh vad med våra coola homies... elr? hhha jo men ah så va vi där ett tag sen drog jag åh mikkan med killarna till sporthallen för att spela fotboll ähm och de kan vi ju säga att vi inte gjorde... ähm sen drog mikkan hem och jag vart själv med dom :o udda killar de där måste jag säga men ah och efter ett tag så drog vi ti centrum och va där åh chillade lite äh sen drog vi vidare för att träffa justin ähm ah sen drog vi till jesper och mikkan åh tiff med dåra :) så vah vi där åh gjorde en massa (aaa)
Lördag.
vaknade upp hos jesper, jag mikkan åh tiff drog hem. ähm sen senare kom tiff till mig och mikkan med sen lite senare kom sebbe ähm mikkan drog vid tolv tror jag ähm tiff åh sebbe sov över.
söndag.
vi vakna ähm tiff drog till pontus åh sebbe drog hem, ähm tiff kom tbx vi solade lite sen drog jag till stallet åh tiff åkte åh jobbade, ähm sen så när jag kom hem så möte jag upp tiff mikkan åh justin ähm vi drog till han, så vah vi där åh chillade ähm sen vid tolv drog jag åh tiff hem till mig kollade på några av snitt av HIMYM ähm sen sov vi.
måndag.
vi gick till skolan, hade svenska, sen på idrotten paddla vi gick väl si så där....
ähm sen när vi sluta så drog jag åh tiff till mig ääähm sen kmr jag inte ihåg vad vi gjorde med tiff slaggade iaf hos mig.
tisdag.
ähm vi vakna drog ti skolan ähm vi vah på "utflykt/studiebesök/spelagolf" ähm ah helt cepe vare men hellre de ähn sitta inne åh jobba :) ähm sen när vi slutade så drog jag och mikkan ti stan och mikkan köpte en jätte fin tröja/tunika ähm sen så drog vi hem hon till sig och jag till stallet ähm sen drog jag hem åh möte tiff på vägen efter som mikkan somna :o ähm  vi vah här gjorde inte så mkt sen efter nån timme kom pikka och vi drog ti kanalen och träffade en massa härligt folk, rökte vatten pipa sen vare bah jag tiff åh jesper åh justin kva elr vi skulle till justin men neeeej :o ähm så jag och tiff drog ti mig sen hände de en sak åh tiff drog till pontus  och jag somna :)
onsdag.
ähm jah dagen är inte slut så bloggar ikv :)
puuuuuussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0