LIVET! <3!

Åååh herregud... Började bra hos BUP, haha, har äntligen börjat få trappa ner på tiden, så ska dit varannan vecka nu ist för varje! Så skönt!

Sen rullade det på bra i täby, jag och Anna träffade en gammal kompis som sålde oss konsertbiljetter till NORLIE&KKV och Kapten Röd-konserten som dom ska ha på deras skola imorgon! Vi fick dom för halva priset oxå! ;D

EDIT: BLEV BLÅST PÅ PENGAR, FYFAN! DENDÄR GAMLA "KOMPISEN" IS GOING DOOOOOWN!






SEN! NÄR JAG KOM HEM! Så gick jag upp i köket. Då säger min mor bah..."Sitt ner. Vi behöver prata allvar" ... OCH NI VET JU HUR DE ÄÄÄR när föräldrar säger så! Man blir helt panikslagen å tänker på allt dumt man har gjort de senaste åren/månaderna/veckorna/dagarna - och jag trodde ju att det var nåt om Valborg, eftersom jag råkade vara lite dum då, haha!

DÅ TAR MÄNNISKAN FRAM TVÅ JÄVLA LÅDOR! Och bah...Här.

I DEN ENA SÅ LIGGER ALLA TRE HUNGER-GAMES BÖCKERNA I ORGINALSPRÅK!





Sen i låda nummer tvååå...




SÅ LIGGER EN IPHONE 4S! Hahahhaha...Omg...

Sjuk familj man har!


Sen blev de efterrätt (min bror fyller år idag, fast de verkar mer som det är jag som fyller år iofs?)





Så gott!


Jaja, nu ska jag fortsätta tanka ner appar här haha! Vi hörs sen! <3






Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-02 @ 23:46:12
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0