Look like barbie, smoke like marley.

sho, sry för jag inte har bloggat, men det har hänt en massa så har inte ens tänkt på bloggen.
men ah iaf i måndags vare skola, sen vah jag med tiff och mikkan och sen en massa andra :) rätt mysig måndag, ähm sen hände de en grej, ähm så tiff kom hit och sov över tills idag, och vi hade np, och jag är så bäst att jag inte behövde göra de :) nej men ah har en anledning till vrf. ähm så jag och tiff va hemma hos mig heeeellaa dan och sola, vart lite brun iaf :) ska verkligen jobba på brännan den här sommaren! heheh nej men ah sen vid frya drog tiff hem och jag drog till stallet, red ut själv. rätt skönt vare, fick tänka och bara vara för mig själv. ähm ah sen när jag skulle hem möte jag pikka och vi va här gjorde inte så mkt, pikka drog hem vid typ halv nio, ähm ah och har bara kollat på tv sen dess :) men ah venne vad jag ska skriva så får blogga mer imorrn :)
ni kan få lite bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0