Now that I finally moved on, you tell me that you've missed me all along

Öh, förlåt för inlägget inatt/igårkväll, blev otroligt förbannad/irreterad/sårad av att en person smsa, såatteh, ja! :) Så är det! Det blev bättre efter en timmes promenad och ett samtal till världensbästa, så kändes livet massa me lättare! :D

Har iaf haft en grym dag idag, sjukt seg, men bra! :D 
Hade först matte, Muntligt nationnelt, gick faktiskt bättre än va jag trodde dwe skulle gå faktiskt! :D
Sen var det idrott, haha, skulle paddla! :D De gick asbra hahaha, tycker jag! HAha, fast jag och Anna tabba oss  när vi skulle lämna tillbaka båten, haha...

Vi skulle sätta nån hjul-grej under båten sen rulla den till båtaffären (?) typ! Men när vi är mitt på vägen, haha, så ramlar båten av från hjulen! Å vad tror ni vi gör då? Haha, först börjar vi garva å "omg"-ar, sen så ställde vi oss bägge me armarna i kors å bah ..."Aha, va gör vi nu då?" Haha... Sen till slut kom en kompis å hjälpte oss! Haha, hallelujah!

Uschnej, men så har min dag sett ut! Ska dra till gymmet om typ 2 timmar, så jaa, så är de! Haha, men nu ska jag dra några avsnitt SATC! Vi hörs sen! <3






Haha lycklig tjej med flytväst! Bild från idag!

Mitt hår var otroligt skitigt/fettigt, såatteh, haha, valde att pixelera det istället (a)

XOXO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0