Pilates !

Hejsvej, kom hem för ett tag sen, en timme tyyp! Har käkat middag åsså!

Var på pilates idag, som jag brukar, å SJUKT VAD JOBBIGT DET VAR! Vettefan varför det var jobbigare
idag än det brukar, men så var det iallafall! :D Men kul ändå! Älskar pilates! <3

Men så sjukt på slutet! Hon bah, NU KÖR VI LITE ARMHÄVNINGAR! Å jag blev verkligen självmordsbenägen
av att bara höra dendär jävla meningen. Jag kan göra typ 2 armhävningar, haha! Fast gjorde faktiskt
5 såatteh, lite bättre har jag väl blitt! ;D
Aja, nu ska jag lägga mig å glo på Sex And The City! Woooho!


Hörs sen!




Jag nyss, hahahaha, åååh jag dör, varför kunde inte jag också ha blivit normal som alla andra?

Nejmen xd Hahhaa, om jag säger att det här är den normalaste jag lyckades ta, på ca 100 bilder - så kan ni ju tänka er hur de andra ser ut! xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0