Pluuuggar

Hej alla! Har precis kommit in, låg ute i ungefär en timme å sög i mig sol, å försökte plugga - men jag har aldrig vart bra på att göra två saker samtidigt, hehe!

Jaja, va en helt okej dag i skoolan, fick reda på att jag klarade ett spanskaprov! Helt sjukt! Ska ha omprov nästa vecka på några andra spanska prov som jag inte har klarat D:, haha... så har 4 kapitel som jag måste plugga in! Mátame ahora säger jag bah! D:


Har även rullat runt med en linda runt handen idag, haha, det är inget allvarligt, har bara råkat bränna mig mitt på handen, och de gör så sjukt ont! Bara när det blåser på det gör ont! Å ni ska bah veta hur ont de gör att duscha med dehära jävla såret, haha! :(





Ååh va mysigt de ser ut... är inte riktigt så läskigt som de ser ut D:

Men jaja, så kan de gååååå!




Kommentarer
Postat av: Adine

Aaaj, det ser ut att göra asont :(

2012-05-22 @ 10:38:21
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0