Rubrik.

shooo bloggeeeeeen. sry för att jag inte har bloggat, men har hänt en massa annat... ähm ja kan skriva om igår dåra. ähm först hade vi prov, tror jag kmr åtminstonde få g. ähm sen när jag va klar drog jag ti skärgårds och vad med nada och dom, sen när dom slutade så drog jag hanna nada och alexandra ti centrum vah där, sen drog jag och nada ti täby, sen hem igen. ähm sen vid 6 typ drog vi ti nadas sola för att se kapten röd, och de va sånt jävla drag, klart bästa någonsin. kärlek ti den manen asso <3 ähm sen när de va slut drog jag och mikkan hem. ähm och i dag hade vi skola som vanligt, sen när vi slutade drog jag mikkan och  michelle ti stan, kom hem för typ en halvtimme sen, men ah köpte as snygga tights. ähm ah och nu sitter jag här och väntar på att tiff tuff ska komma :) men ah bloggar senare :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0