rubrikrubrikrubrikrubrik

Hejsvejjj, sitter hemma här me Emma, vi har typ luggit å kolla på film i typ hundra år, haha, hel-sega människor asså!

Eeh, kul kväll igår iaf! Först gick jag ut me Anna i centrum en stund, sen så träffa vi Emma, sen drog vi in, å så aah... Sen så kom Max å Alex, sen så satt vi å spela (sociaaaaalt) haha, nejmen, vi spela dedär Med Andra Ord? Haha, gick ju bra asså! ;d

Sen så kom typ några till, hahahahhaha...hahaha...HAHAHAH... jag dör, nejmen, askul xd

Eeeh, sen så drog dom typ vid halv 3 tror jag? Så kom jag på den grymma idén bah, LET'S DYGNA! ;D Haha, sagt å gjort, vi låg å kolla på Scary Movie, haha, men alla typ däcka, haha...Pigga tjejer! Sen vakna vi alla på olika ställen imorse, SÅ FULT! Hahaha, jag låg inne i mina föräldrars rum (dom e i Finland just nu xd) å Anna låg i min säng (TATTAREEE) å Emma däckade i vardagsrummet xd

Hahaa, nejmen, de va kuuul! Haha, sen så nu så aah, jag vettefan, e helt cptrött asså!


Så jaaaa, de va min gårdaaag, haha! :d


7227799050_d0b0fb1597_b_large


HAHAHAHA, inte kul, men garvar ändååå! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0