sHOUT it out!

shoooooooooooooo blooooggggeeeen. sitter här i mitt kök med mikkan pikkaaaan och ceeppaar som vanliigt :)
öööhm ja slutade halv två idag och då drog jag nada och alexandra till centrum ähm och va där i typ två min sen drpog vi till bussen och jag o nada hoppa av vid söra för att hämta nadas hem nycklar men de visa sig att hennes syrra hade idrotts dag, så ingen vah i skolan, så vi hälsade på våra galma lärare ist :) jätte kul att få träffa dom igen. men ah sen drog vi ti centrum och gick ti ica men sen drog nada för hon skulle ti julia, så vart typ foreveralon men tur så kom mikkaaan och vi köpte subway och drog till mig och ja nu är vi här, har tyyyp pluggat, fast ah de gick ju som de gick :) äääääähm ja venne vad jag ska skriva nu så bloggar seeen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0