Skiten är ett helvete - men jag bryr mig inte alls!

Åhåh, är det inte underbart när hela familjen hatar en och är sjukt beskvikna på en ? Så trevlig känsla när man ska på ett familjeevenemang, såsom en middag t.ex, och alla kollar på en med denhär blicken "jagtyckersyndomdig/menjagärbesviken/ochdufårfaktisktskylladigsjälv/jaghatardigdösubba" haha, den blicken? Ser lite halvledsen ut, och lite halvarg... Aja, den iaf!


Aja, no regrets från min sida.

Nu sitter väl alla (ingen) här å bah, SHIT VAD HAR HON GJORT! Jo, jag röker. Och mina föräldrar har fått reda på det, och samt hela min släkt, så jaa, haha, kan faktiskt inte göra så mycket annat än att skratta åt hela situationen. Så töntigt, jag är 16 - just nu lever jag bara för att göra en hel del misstag, å vill göra så många jag kan innan jag blir gammal faktiskt.

Och jag vet att det är idiotiskt att röka, å rekomenderar det inte alls - men nu är det bara  så det är, okej?

Å som jag alltid har sagt så finns de alltid en låt som passar till varenda liten pissig sak man går igenom i livet.




Skrattirriterande -
Dom brukar säga att allting löser sig, bullshit!
Ingenting löser sig, de är fucked för dig
Du har ingen chans, allt blir bara värre!


Haha, så känns de just nu, jag bryr mig fan inte, eller jo, fast nej. Mitt liv, mina misstag, jag som kommer leva med dom, ingen annan, så därför förstår jag inte varför andra ska lägga sig i! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0