So am I close to you anymore?

Hejhej!

Har precis haft den skummaste sms-konversationen jag har haft i hela mitt liv. Haha, satt å messa med bästis, å de spåra lite asså, HAHA, men de ska vi nog inte gå in på nu! Eller nånsin! ;d


Annars har jag bara varit i skolan idag, har haft Spanska prov bl.a ... De gick relativt bra för att va spanskaprov, haha :o Så lite trevligt!

Nu ska jag iaf sätta mig i min myyyysia säng å plugga, Har typ 1000 arbeten som jag ligger efter i, och som måste va inlämnade inom typ 10 dagar. UNDERBART ÄR LIVET. (Är dom inte inlämnade får jag IG/F, UNDERBAAART)


Så vi hörs lite senare! Puss!






Fan va man putar med läpparna...Ser hemsk ut, förlåååt haha! Men aja, nu blire plugg, har tidsinställt ett video-inlägg också! ;)


Stay tuned!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0