Tjejer har unika krafter, de kan bli våta utan vatten, blöda utan skada och göra benfria saker hårda!

detta är så gaay!! är så JÄVLA SUR! liksom andra gången denna mäniskan gör så här. asso vad då tredje gången gilt elr! NEJ för han förtjänar inte mig, min energi elr nåt som har med mig att göra! JÄVLA HORA, är så sjukt arg just nu och måste bah få ut allt ( och nej jag vet rubriken har inget med detta att göra men tyckde den va så klockren ) men ah iaf, sista inlägget för idag, för är så arg att jag redan slängt min skol data i golvet och i vägen, och slagit sönder en massa annat, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! hela denna vecka kmr suga nu! TACK så JÄVLA mkt! FUCK U!!!
nej nu ska jag inte lägga ner mer tid på detta, ska kolla på Wermland forever och sen sova. bloggar mer imorrn.

Kommentarer
Postat av: sara :)

sv; hej tack det samma sötnos :) hade du en bra valborg? :)

2012-05-02 @ 07:53:27
URL: http://sausan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0