Tror jag gör lite fel...

Är nu inne på min 16:e kopp te för dagen, en skvätt mjölk och en tesked honung.
Men det har inte gjort så mycket för mig förutom att jag får väldigt ont i magen å får typ kväljningar?

Så insåg jag att man kanske inte ska göra det såhär... Tror inte man ska ställa koppen på bordet och låta den svalna innan man dricker den? Det kanske är meningen att man ska dricka det varmt liksom :o

Haha, aja, ska fortsätta hälla i mig å knapra prippsblå å ipren, haha... måste bli friiiisk! :(


HÅLLER HELT ÄRLIGT PÅ ATT BLI GALEN AV ATT VARA HEMMA! Helt sjukt rastlös...Vet ni vad jag har gjort dom senaste timmarna?

JO! JAG HAR SUTTIT Å SPELAT VARENDA JÄVLA ESCAPE 3D: PYRAMID, JAIL, osvosv! HAR SPELAT DE NU I SNART 6 TIMMAR! Hahahahaha, seriööööst, kill meeeeee noooooow!


Nån som vet nåt kul iphone-spel? Helst lite action å lite kluuuurt! :d






Dundermys, haha, synd att jag mår så pissigt att ja inte kan enjoya d liksom! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0